Od prvního vykouknutí na svět v roce 2001 je Acura MDX velmi horké zboží a slavila obrovský úspěch na všech frontách. Nyní se nám představila třetí generace MDX. Pojďme si blíže tento model představit. Uvidíme, jak se čekání vyplatilo.

Budoucnost je stylová a sebejistá

Nový MDX je více agresivní a sebejistý. Před kapotou se mohutně tyčí logo automobilky a sání vzduchu má nyní mohutnější rozměry. Na bocích má stejný profil, jako předchozí druhá generace, včetně stejné tělesné linie, která vede z předního podběhu přes dveře směrem dozadu. Na zadní straně spatříme známé světlomety, které neprošli úpravou. Jedinou změnou, kromě linek a celkového stylu je barva na zadním paneu, která byla dříve tmavá a nyní je v barvě celého těla.

Interiér přináší ducha původního modelu

Na první pohled je kabina totožná s odchozím modelem, ale při bližším prozkoumání nabízí celou řadu změn. První změnu můžete nalézt v zakřivení palubové desky. Dále jsou zde dva displeje – jeden pro informační systém a jeden pro navigaci.

Interiér má uspořádání tří tónů. Přístrojová deska, středová konzole a horní část obložení panelů je v černé barvě. Střed panelu, obložení dveří a čalounění je v hnědé kůži. Pilíře, clony a horní vložka má světle šedý vzhled. Pěkná kombinace barev, která krásně ladí.

A co se ukrývá pod kaptou

Pod kapotou sedí 3,5 litrový motor i-VTEC, V6, který disponuje silou 290 koní a 267 liber-stop točivého momentu. Je propojen devíti stupňovou automatickou převodovkou, která nabízí lepší odezvu, než předchozí řešení. Velkou záhadou je zrychlení z nuly na sto a maximální rychlost. Zatím nevíme, jak daný motor bude výkoný, ale pro rychlost si MDX nekupujete.

Líbí se nám odvážný design, velmi ostré křivky karosérie a krásný interiér. Smutnou zprávou je, že se hybridu dočkáme až později. Moc se nám ani nelíbí, že středová konzole je skoro stejná, jako v předchozích letech.