Dokážete odhadnout, která s automobilek utrácí za reklamu u nás nejvíce? Je jí Hyundai, která utratila za poslední tři čtvrtletí 365 milionů korun.
Co ostatní?
Druhou automobil s výrazným rozpočtem na reklamu je Volkswagen, který do ní investoval 276 milionů korun. Na třetím místě se nachází Renault, který vynaložil na PR 215 milionů.
Pokud vás zajímá, kolik za reklamu doma utratí Škodovka, pak musíme hledat až na šesté příčce pomyslného žebříčku se 171 miliony korun, které investovala do své propagace. Je to tedy částka více jak o polovinu menší než v případě konkurenčních Hyundai.
Škodovka ví, že u nás nemusí do reklamy investovat tolik. Je to dáno věrností zákazníků kdy 30% všech českých řidičů vlastní automobil právě této značky a automobilka je tak výrobcem s největším podílem na trhu. Druhou příčku okupuje Renault, který má pouhých 7%. Dále je zde Volkswagen, Ford a Peugeot, kteří mají shodně po šesti procentech.
A co Češi a další automobilky?
Škodovku považuje za nejlepší značku hned 23% všech dotázaných respondentů. Na druhé příčce se uchýlila značka Volvo se šesti procenty. Na třetím je pak Mercedes-Benz s procenty pěti.
Alespoň třikrát týdně usedne za volant 53% všech Čechů a ve většině případů se jedná o obyvatele vesnic. Pokutu v tomto roce zaplatilo 19% dotázaných a její hodnota se nejčastěji pohybovala do 500 korun.