Oblíbené japonské SUV dostalo facelift, který jej proměnil téměř k nepoznání. Že se jedná o staré dobré ASX je patrné až po usednutí do vozu.
Zcela nový vůz? Ne tak docela…
Model ASX patří mezi nejoblíbenější produkty japonského výrobce. Od zahájení výroby jej bylo prodáno 1,32 milionu kusů toho vozu, který je prodáván od roku 2019. Po deseti letech by si vůz rozhodně zasloužil novou generaci, ovšem Mitsubishi se opět přiklonilo k faceliftu, v pořadí již třetímu, který ovšem přeměnil vůz k nepoznání.
Při pohledu na exteriér vozu se ani nechce věřit, že se nejedná o novou generaci tohoto vozu. Ten se může pochlubit mnohem dravější přídí, úzkými světlomety a velkými chromovanými lištami ve tvaru C. K tomu doplňte celkově robustnější vzezření, které je charakteristické pro všechny nové modely tohoto výrobce.
Změny i vzadu, nikoliv v interiéru
Zadní část automobilu sice vychází ze základu, ovšem opět zde najdeme celou řadu nových moderních prvků. Změnila se grafika zadních světel, přibyly masivnější nárazníky a ve výsledku veškeré změny dávají automobilu vzhled zcela nového vozu.
Celkové nadšení z vozu ovšem trochu ochladne v momentě, kdy se posadíte do interiéru vozu. Ten je stále připomínkou toho, že se jedná o deset let starý automobil a nic na tom nemění ani nová, větší obrazovka infotainmentu. Pro některé konzervativnější zákazníky se však může jednat o krok dobrým směrem. Tak tedy uvidíme, co prodejní čísla o této novince prozradí.