Bugatti patří mezi výrobce automobilů, které nemají konkurenci. Možná i proto panuje v celé společnosti trochu jiné tempo, než v jiných automobilkách. Chiron je vlajkovou lodí již nějakou tu dobu a jeho předchůdce Veyron se držel na tomto místě ještě déle. Jak to bude s nástupcem?
Důkazem toho, že automobilka nikam nespěchá je především kadence produkce automobilů. Například v porovnání s Volkswagenem se jedná o naprosto směšné šnečí tempo. Důkazem může být právě Veyron, který se představil již v roce 1999 a vlajkovou lodí celé společnosti byla až do roku 2015, Tedy celých 16 let a musíte uznat, že to je na automobilový průmysl velmi nezvyklé.
Chiron nejspíše jeho rekord nepřekoná, ale ani tak nemusí mít strach, že by se jeho hodinka blížila. Wolfgang Dürheimer coby generální ředitel celé automobilky prozradil, že společnost je v současné době plně zaměstnána jeho produkcí. V plánu je vyrobit 500 exemplářů. V současné době je prodáno již 300 kusů a roční produkce se pohybuje okolo 70 kusů. Z toho vyplývá, že Chiron bude automobilku zaměstnávat ještě nějaký ten pátek. Kluci z vývojového tak nemusí vůbec nikam spěchat a mohou si s návrhy nástupce Chironu dát pěkně záležet.
Právě tato notná dávka času se na modelech od Bugatti skutečně odráží. Automobily jsou totiž propracované do posledního detailu a jejich technické zpracování nemá konkurenci. Podle nejnovějších informací by se měly nové ideové návrhy nástupce dostat do výběrového řízení až v příštím roce. Novinka by se nám tak měla představit nejdříve v roce 2019, ale spíš později.
Zcela jisté je také to, že automobilka chce i nadále vyvíjet jen ty nejlepší automobily, které budou přinášet nejlepší techniku, maximální komfort a především cenovku tak vysokou, že se skoro dotýká měsíce.